CRM – solutii complexe de gestiune a afacerii

CRM – solutii complexe de gestiune a afacerii

Sistemele CRM se adreseaza companiilor care isi doresc o interactiune mai buna cu actualii sau viitorii clienti. Prescurtarea CRM vine de la customer relationship management care descrie relatia cu clientii, iar sistemul CRM ofera solutii de gestionare a clientilor, contactelor, contractelor si o statistica a vanzarilor.
Pe scurt urilizarea unui CRM ajuta atat clientii cat si companiile sa duca la bun sfarsit planurile si strategiile aplicate, pentru obtinerea performantelor dorite, cresterea si mentinerea afacerii.

Cum functioneaza un sistem CRM?

Utilizand un sistem CRM , informatiile de la client si activitatile curente sunt centralizate, putand fi accesate de fiecare department din companie. Sistemul de tip CRM este foarte eficient in cazul in care companiile vor sa afle date despre client, sa aiba un control asupra seviciilor pentru imbunatatirea lor, sa extraga rapoarte.

Sistemul CRM este un depozit de documente, apeluri si mesaje.

Companiile care utilizeaza sisteme CRM beneficiaza de:

  • pastrarea si obtinerea mai multor clienti, in consecinta la o crestere globala.
  • cresterea si maximizarea absoluta a ciclurilor de viata a clientilor.
  • imbunatatirea serviciilor pentru clienti prin personalizarea acestora, totul prin noi cheltuieli.

Costuri sisteme CRM

Sistemele CRM sunt aplicatii business. Software-ul nu trebuie achizitionat, ci este nevoie doar de un administrator.

Accesul la software este securizat si se face pe baza unui user si a unei parole.

Costul reprezinta contravaloarea unui abonament lunar, trimestrial sau anual. Astfel ca investitia este redusa. Exista posibilitatea de upgrade-uri, backup-uri.

Pentru mai multe informatii cereti parerea utilizand formularul web de contact si va voi raspunde prompt la toate intrebarile.

Leave a Comment

*Required fields Please validate the required fields

*

*

*