Daca inca nu sti nimic despre ce sunt si cum se folosete un hashtag poti urmari acest articol.  In continuare iti voi spune cum poti folosi hashtag-urile pentru a creste influenta afacerii tale in mediul online si a putea comunica si tine legatura cu audienta.

Ce este un hashtag?

Twitter a introdus prima data termenul de hashtag in 2007 ca o metoda de indexare a cuvintelor pentru a facilita cautarile. Un hashtag aduna toate postarile cu privire la un subiect in acelasi loc sub forma unei liste. De atunci, aproape toate retelele de socializare se folosesc acest termen in aceleasi scopuri.

In practica hashtag-urile sunt utilizate pentru a adauga un context intr-o postare, ca parte a unei discutii mai mari.  Utilizand un hashtag intr-un mesaj el devine vizibil alaturi de alte articole care folosesc acelasi hashtag , conectand astfel utilizatorii care discuta despre aceleasi subiecte.

Cum poti folosi un hashtag?

Pentru a crea un hashtag, pur si simplu include # in fata unui cuvant sau a unei expresii fara spatii. Un hashtag se poate gasi atat la inceputul cat si in continutul unei postari. In ceea ce priveste promovarea afacerii poti folosi un hashtag pentru a evidentia si a populariza un eveniment in mediul social. Alatura-te discutiilor pentru  a spori vizibilitatea unei promotii, sau pentru a afla idei noi.

Mai poti citi: 5 metode de promovare online al site-ului care functioneaza in 2019

Nu abuza de utilizarea hashtag-urilor. Multe hashtag-uri pot fi considerate spam-uri. Numarul optim de hashtag-uri utilizabile este intre 1-2 pentru Facebook, Twitter, Linkedin si 9-15 pentru Instagram.

Daca ai citi acest articol  si ai inteles unde, cand, cum si de ce trebuie sa folosesti un hashtag te afli pe drumul cel bun in promovarea afacerii in mediile sociale.