Optimizare pentru motoarele de cautare

Optimizare pentru motoarele de cautare

Avand in vedere ca Google este motorul de cautare, care isi schimba algoritmii de 550 de ori pe an, nu mai este un lucru de mirare, ca tehnicile de optimizare SEO sunt deasemenea intr-o stare continua de transformari.

Prima actualizare numita Panda  din frebruarie 2011, a adus modificari de anvergura si impact asupra modului de optimizare. Astfel ca un continut de calitate a fost mai bine vazut de motorul de cautare,  fata de un continut slab. S-au redus practicile de link-building si de site-uri spam, impingand utilizatorii sa foloseasca mai mult cuvintele cheie. Modificarile au fost concepute pentru a imbunatati calitatea rezultatelor Google fata de utilizatori.

Cu toate acestea impactul a insemnat momente de confuzie, schimbare, pentru cei care practica optimizarea pentru motoarele de cautare. Facand abstractie de algoritmii Google, ceea ce ne ramane de facut este sa avem paginile site-urilor, in cautari.

Tendinte SEO pentru 2014

Pentru a putea ajunge acolo unde ne dorim, nu trebuie decat sa punem in aplicare strategii multiple care sa fie in concordanta cu cerintele SEO. Pentru a face lumina in ceea ce priveste SEO, am sa enumar cateva tendinte de optimizare pentru rezultate optime.

Crearea de continut relevant . Google nu a renuntat in a cauta continut relevant pentru indexarea in motorul sau de cautare. Un continut bun, va atrage atentia atat a utilizatorilor, cat si a motorului de cautare. Astfel ca Google, pentru un site cu un continut util, va oferi o pozitie buna in clasament. Google doreste ca prin acest lucru sa ofere rezultate cat mai performante si relevante pentru utilizatori.

Promovarea prin social-media. Continutul de pe site trebuie promovat. Cea mai buna metoda este oferita de platformele social media. Platforme precum Twitter, Facebook, Linkedin, ofera solutii complete de promovare a continutului site-ului web. Incurajarea utilizatorilor de a comenta postarile, precum si utilizarea altor forme de promovare, extinde  posibilitatea de distribuire a continutului. Deasemeni platformele gratuite de bloging precum Blogger.com, WordPress.com, ofera posibilitatea de a ne face cunoscut continutul in mediul online, in mod placut si linistit.

Importanta Google+  . Asemeni celorlalte platforme sociale, Google + este de un real ajutor in consolidarea pozitiei in motoarele de cautare.

Avand o prezenta sociala puternica sunt din ce in ce mai multe sanse pentru a obtine trafic si a costrui o marca puternica.

Responsive design. Pe masura ce evolueaza era digitala, exista o nevoie tot mai mare de site-uri care sa se adapteze atat pe mobil cat si pe desktop. Tehnicile responsive design satisfac in totalitate nevoile utilizatorilor, in ceea ce priveste vizibilitatea site-urilor pe dispozitive.

Validitatea Markup-ului. Nu in ultimul rand, pentru o optimizare eficienta trebuie tinut cont de cat de curat este scris codul site-ului web. Inca de la inceput, evolutia web-ului, a insemnat si evolutia html (hyper text markup language), ajuns acum la variant 5. HTML5 include seturi de taguri care ajuta motoarele de cautare sa inteleaga diferitele elemente ale unei pagini, cum ar fi articole, evenimente, locatii.

In concluzie pot spune ca SEO a devenit  o adevarata provocare. Crearea unui design curat, receptiv, dezvoltarea unei strategii pentru promovarea de continut, mediile sociale, cuvintele cheie,  sunt elemete de care trebuie sa tinem cont pentru orice campanie seo.

In campaniile mele SEO, imi alcatuiesc bine strategiile, pun accent pe tehnicile de promovare online si nu ma limitez in a-mi face cunoscuta pasiunea de a fi un designer web profesionist.

Pentru o colaborare fructuoasa si pentru a avea rezultatele dorite, ma puteti contacta atat folosind formularul de contact, cat si telefonic la 0724.465.5060724.465.506.

Leave a Comment

*Required fields Please validate the required fields

*

*

*